Sabtu, 13 Januari 2007

Madah Cinta Sebuah Koleksi Sendiri

Pada tulisan puisi saya sebelumnya, saya menulis puisi berjudul Sang Pecinta, kali ini saya akan menulis puisi berjudul Madah Cinta Sebuah Koleksi Sendiri, selamat membacanya...

Wahai sayang ku...!
Aku telah membeli sebuah istana untuk mu!

Lihatlah sayang….
Ditepian sana ada sebuah taman
Ada air pancuran
Engkau tentu gembira.

Maafkan aku sayang..!
Kerana telah menyakiti mu
dan aku merasa malu
di pancuran istana itu....
engkau boleh mencuci luka mu
Walaupun engkau dan aku sudah pun tahu
Bekas parutnya tidak pernah akan hilang
Sepuluh zaman dari sekarang!

Demikian puisi dari saya yang berjudul Madah Cinta Sebuah Koleksi Sendiri yang dapat saya sampaikan, akhir cerita semoga anda tidak bosan untuk berkunjung ke Kumpulan puisi, karena akan banyak puisi keren tertulis di blog ini.

Related Posts by Categories



Your cOmment"s Here! Hover Your cUrsOr to leave a cOmment.